Hinnoittelumme perustuu selkeään ja taloyhtiön tarpeiden mukaiseen palvelupakettiin. Palvelupaketti kootaan aina todellisen palvelutarpeen mukaisesti huomioiden mm. taloyhtiön koko, ikä, taloustilanne ja osakkaiden omatoimisuus. Palvelupaketin ulkopuolelle jäävät palvelut ja tehtävät, joita taloyhtiö ei todennäköisesti tule toimintavuoden aikana tarvitsemaan. Erillisveloitettavia tehtäviä on siten erittäin vähän. Päivitämme palvelupaketin vähintään kerran vuodessa vastaamaan asiakkaamme todellista tarvetta.
Raportoimme taloudesta ja toiminnasta asiakkaamme valinnan mukaan 1:n, 3:n tai 12 kk:n välein. Poikkeavissa tilanteissa, kuten kiinteistövahingoissa, tiedotamme ja raportoimme välittömästi ja aina, kun uutta tiedotettavaa tai raportoitavaa on. Tiedottamisessa käytämme useimmiten sähköisiä kanavia, kuten taloyhtiön kotisivuja, tekstiviestejä, taloyhtiön whatsapp-ryhmiä ja/tai sähköpostia – perinteistä ilmoitustaulua tai kirjallista tiedotetta unohtamatta.
Hintamme ovat kohtuullisia ja oman toimintamme kustannustekijöihin perustuvia. Mahdolliset hintamuutokset perustuvat kustannustasojen muutoksiin.
Tavoitteemme isännöitsijöinä on aikaansaada taloudellisesti vakaita, miellyttävän asuin- ja elinympäristön tarjoavia sekä hyvän käyttö- ja jälleenmyyntiarvon omaavia taloyhtiöitä.
Tervetuloa tyytyväiseksi asiakkaaksemme! Soita 040 6211 003 tai tee tarjouspyyntö tai lähetä yhteydenottopyyntö!